torsdag 4. mai 2017

Fra kaos til litt mer orden


Som jeg nevnte tidligere i dag, så har jeg en del prosjekter. Disse bildene viser 3 av 4 plasser hvor jeg hadde mine prosjekter, i ett for tiden, salig kaos!


Så da var det bare en ting å gjøre, nemlig å dra alt fram på gulvet og begynner å rydde og sortere.  

Dette trodde jeg var alle prosjektene mine, men neida, det var bare til jeg kom på det skapet som er til høyre på bilde tre... 
Jepp, der var det tre pågående tepper inni! 



Jeg fikk gått gjennom alt, og sortert unna restegarn som lå igjen i diverse prosjektposer, og plassert det oppi kurver og prosjektposer til restegarnteppene jeg holder på med.
Alle prosjektene fikk sine egne prosjektposer, og ble lagt oppi samlekurver.



Så nå ble det litt ryddigere ved siden av godstolen min! Her er de to bestillingene jeg holder på med, og Dominiteppet mitt som fikk plass.Med unntak av alt garn til bestillingene, som ligger i hver sin pose inni ett skap. Nå skal jeg nemlig holde orden, i alle fall til helga ;)


Resten av kurvene med prosjekter havnet ved siden av skrivebordet mitt, i påvente av at jeg skal få ånden over meg til å rydde og organisere garnbua. Målet er å få de innpå der, men for tiden går det nesten ikke an å åpne døra...!!

Og hva alle disse prosjektene er, og presentasjon av de kommer i løpet av en dag eller to-tre.

2 kommentarer:

  1. Så flink du er til å rydde! Godt å få litt mer oversikt over garn og prosjekter. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er kjekt.
      Jeg liker å ha oversikt og kontroll!

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!