mandag 8. august 2016

Hekling pågår...

Jeg har de siste par dagene tatt tak i festløperen jeg hekler på, og jammen går det ikke framover også :)



Heklekrok 2,5 mm og bomullsgarn.
Det er tungt til hendene, men ikke sånn at det er plagsomt.

Og så må jeg bare ta en rad til....

og en til....

bare en til....

Og så vokse det da!

Og når man blir lei dansende nøster, ja da tar man det føste og beste man finner!



Tørkerull-holderen fra Tupperware funket godt til oppdraget den fikk, nemlig å holde garnnøstet i ro!

I går var vi ute på tur, og jammen fikk jeg ikke knipset noen bilder av blomster også. 



Nå skal jeg bare hekle en (eller flere?) rad(er) før jeg tar kvelden!!

Jepp! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!