lørdag 20. august 2016

Ett par bøker for mye... Lyst å bytte?

Jeg tenkte det begynte å bli en stund siden jeg kikket i strikke/heklehylla i bokhylla mi...

Så jeg tok fram den neste boka på lista mi, som jeg skal vurdere behovet av, og det er denne boka;


Denne boka fikk jeg da jeg var medlem i Hobbybokklubben for noen år siden.
Jeg har aldri brukt boka, og kommer nok heller ikke til å bruke den.

Da jeg tok den ut av hylla i går, bladde jeg gjennom den og la den bort, nå bladde jeg i den nok en gang, og konkluderte at modellene i denne ikke er noe jeg kommer til å strikke. Dette blir "gammelt nytt" for meg.
Så denne boka havner i kassen med ting jeg har begynt å samle sammen til korpset sitt høst-loppemarked.
Om ikke du vil ha den da?
I så fall må du bare skrike ut, så kan vi avtale ett bytte.

Så da gikk jeg rett over til neste bok på lista, som er denne;

Denne boka har jeg heller ikke brukt!
Jeg har det med å kjøpe bøker fordi de ser spennende ut, og denne har mangle flotte prosjekter og modeller. Men alle er ting jeg kan klare å hekle uten mønster, derfor blir boka bare stående i hylla.
Denne boka er flott for den som ønsker å lære seg å hekle, flott nybegynnerbok.

Ønsker du denne boka kan vi gjøre ett bytte.
Om ingen melder interesse, havner denne også på loppemarked.


Jeg kommer til å fortsette å rydde både i bokhylla og "kontoret" ellers så det er mulig det kommer flere, mer eller mindre, interessant ting her.... ;)

Interessert i å gjøre ett bytte?
Send en mail til annettekj(@)gmail.com (ta bort parantesene!)

Jeg kommer plutselig tilbake med flere vurderinger av bøkene mine, så bare følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!