mandag 29. august 2016

Nå skal jeg begynne å sy!

Ble visst stille her i helga... 
Jaja, sånn går det når formen ikke var helt på topp, og mannen bortreist. Men nå er det en ny uke, med mange nye muligheter. 

For tiden jeg er arbeidsledig, noe som betyr at jeg har en del tid om dagene, tid som jeg bruker til både trening, rydding, vasking og håndarbeid. 
Når det gjelder alle strikke-, hekle- og hakkeprosjektene mine, så har jeg nå fordelt de utover hele uka. På den måten er det nok bare sjanse for å få ferdig ett prosjekt den kommende uka, men alle kommer litt nærmere det å bli ferdig. For når jeg strikker, hekler eller hakker litt på alle, så har de jo framgang, men ikke så mye at jeg blir lei de...

Men i all ryddinga, så gikk jeg løs på kontordelen av soverommet, og der fant jeg litt stoff og gamle klær som jeg har tenkt å sy av gitt!! 


Det er ett par klesplagg som bare trenger en søm eller to, som ligger her også, men stort sett er det stoff! 

Og det er jo ganske interessant at jeg har så mye stoff, jeg som ikke kan å sy! 

Men nå har jeg satt meg ett mål;
innen september er ferdig, så skal jeg ha sydd ferdig 5 prosjekter!

Jepp!

Hva slags prosjekter det blir gjenstår å se, men jeg har noen ideer nemlig! Så får vi se da om symaskina vil samarbeide med meg eller ikke! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!