mandag 23. mai 2016

Kan restekassa gi ett fornuftig teppe da?

I fjor sommer overtok en kasse full av ymse garn.
Husker du denne?

I løpet av høsten en gang fikk jeg det for meg at jeg skulle strikke ett teppe av garn etter innfallsmetoden, med ett syltynt grønt garn som en gjennomgangtråd. 

Joda.... 


What was I thinking, liksom???

Er litt usikker på dette prosjektet, men samtidig er det dette jeg har lyst å strikke på i kveld.... Så da strikker jeg i vei da. Teppet kan jo bli ett piknikkteppe om ikke annet, og mykt blir det jo også når det er akrylgarn inkludert i prosjektet!! 

Har du noen sånne prosjekter du ikke helt skjønner greia med?

1 kommentar:

  1. Takk for at du deler på link party hos meg. Tror dette kan bli rikti så fint så.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!