torsdag 25. juni 2015

54/100 - Garnbytte?

Jeg har så lyst på garnoverraskelse i posten, og husket hvor spennende det var å være med på garnbytte for noen år siden på ett av håndarbeidsforumene.
Så nå lurer jeg på sette i gang en runde.



Jeg tenker at man kan melde seg på, og komme med ønsker om type garn og farger. Tenker også at man kan bestemme på forhånd hvor mye garn man skal bytte og/eller makspris.

Hva tenker du?
Har du lyst å bli med?

Gi meg noen hint, om dette høres spennende ut, så kan jeg planlegge litt mer, for så å legge ut en påmelding!


4 kommentarer:

  1. Jeg vil også være med! Høres spennende ut, har aldri vært med på garnbytte før! Det må jo være et perfekt tiltak for å gjenfinne mojo?

    Takk for hyggelig kommentar hos meg! Suuupert, Annette! Hadde vært veldig fint med flere på strikkelaget til barna på Titeli i India! Beste tips for å gjenvinne strikkemojo: surfe på Ravelry eller rote litt i garnlageret. Jeg har begynt å sortere litt i den endeløse køen min på Ravelry, og tenker at jeg endelig skal få strikket noen av småprosjektene jeg har der!

    Lykke til, håper jeg hører fra deg!

    SvarSlett
  2. Er gjerne med på garnbytte :) Så bra at du blåser liv i den gamle idéen igjen, håper flere har lyst til å være med :)

    SvarSlett
  3. Så god idé! Ha en flott mandag!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!