onsdag 3. juni 2015

47/100 - Ut på tur til stengt hytte, gir masse trim!



I dag har jeg vært ute på tur sammen med en god venninne. Vi gikk til Rønningen, og snakket underveis om alt og ingenting. En av tingene vi snakket om var at det var lite andre folk å se/møte på. Da vi kom fram, skjønte vi jo hvorfor... Rønningen har jo åpent bare tordag - søndag! 

Jaja, da sånn kan det gå. 
Vi fikk jo masse trim uansett, og fikk skravlet masse, så turen var jo ikke bortkastet.  
Og da vi kom hjem igjen hadde vi gått 14 km! Herlig! 
Vi lader jo opp til Topp7 !!


Nå er det på tide å ta fram Sea Salt igjen... 
Den har nemlig bare blitt liggende noen dager. Sist jeg strikket på den måtte jeg jo rekke opp 60 riller, men det er bedre å rekke opp og strikke rett, enn å skulle irritere seg over småfeil, som man kommer til å se hver gang man tar den fram ;) 






Hva gjør du med småfeil?
Jeg jukser til det jeg kan, og rekker opp og strikker på nytt, om jeg ikke får det til fint uten! :) 


Oppdatering på heklekroken fra forrige innlegg; 
Som jeg skrev, så sendte jeg mail med bilde til selgeren. Og jeg fikk svar ganske fort, faktisk etter bare 34 minutter! Selgeren lovte meg å sende en ny heklekrok om jeg bestilte noe nytt fra dem, for kostnaden med å sende bare en var for stor.
Jeg sa det var greit, jeg har jo 3-4 andre kroker i samme størrelse. Og de selger mye annet stash jeg sikkert kan komme til å få bruk for en dag ;)

Men nå ønsker jeg deg en flott kveld! Så skal jeg kose meg litt med strikking før senga kaller!

-Annette-

1 kommentar:

  1. Takk for at du deltok på link party hos meg i forrige uke,
    velkommen skal du være denne uka også

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!