torsdag 5. mai 2016

Snøkrystaller i farger

Den siste hobbyboka mi som jeg har vurdert og brukt er denne;

Boka er veldig grei, og jeg liker den godt. Den er fine for nybegynnere, samtidig som erfarne også kan finne tips i den.
Her kan man velge i flere ulike utfordringer.

Jeg har brukt ett av mønstrene i den, og begynt å hekle snøkrystaller.


Jeg har har disse to fargene og i tillegg fant jeg ett grønt nøste i samme ukjente garnet.
Tanken var å hekle de opp som glassbrikker, altså sånne brikker man har under glass for å unngå flekker på bordet.
Men nå så jeg at det går jo fint an å sette de samme...!?!

Så, skal jeg lage ett teppe til? Eller putetrekk? Kanskje funker det som duk også, siden det er ganske tynt garn?
Hmmm... Tror jeg må tenke litt mer på den jeg!
Hva ville du gjort?

Når det gjelder neste bok på lista mi, så kommer jeg plutselig tilbake til den!


Ellers så har vi i dag hatt en flott dag, her  i Trøndelag, så da dro vi ut en tur på geocaching og guttene fikk testet en sykkeltreningsbane.

Nå lurer jeg på å ta med meg ett strikketøy ut i solveggen. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!