søndag 1. mai 2016

Gratis inspirasjon i lilla

Jeg satt og surfet litt på Ravelry eller litt inspirasjon. Jeg har jo mange prosjekter på gang, men har for tiden en stor trang til å starte nye prosjekter. 

Jeg har jo masse garn, og mange ledige pinner, og det finnes flere ledige prosjectbags, så alt ligger jo til rette for nye prosjekter! 

Hehe...

Her er noe av det jeg fant på min vei gjennom Ravelry nå i formiddag! 
 


 

recipe of the month :: align mitts


I følge kalenderen er det vår nå, men temperaturene viser at det fortsatt er en del å gå på, og da kan det jo være greit med noen pulsvanter. 

En annen ting som kan være greit å fortsatt ha også, er en løs hals, og vil du ikke bruke den som hals, kan den brukes som skuldervarmer en kjølig sommerkveld også. 

Image_small2 

Whimsycowl


Den er videre enn hva som vises på dette bildet. 
Men føler du deg ikke komfortabel med hals, så kanskje dette sjalet kan være noe?
7693232860_6901053571_n

 

Cassis shawlette

 
 
 Dette var bare så enkelt, men likevel så lekkert! Er du ikke enig?
 
 Det er også viktig å holde seg var på beina!! 

Akraseena-buttercups-heroes-part_4-wear-side_small2
 
 
De var bare så lekre, eneste utfordringen jeg ser er at det er veldig mange vrange masker på disse.... Jeg er jo ikke så glad i de! Men syns du det går greit, så er jo dette lekre sokker da. 
 
Er man, som meg ikke glad i vrange masker, så er kanskje mønsterstrikk ett vel så godt alternativ. Og da er jo disse flotte da!
 
Keisarin_morsian_lisakuva_pohja2_small2 
 

Keisarin Morsian

by Tiina Kuu 
 
Som de fleste nå sikkert også har skjønt, så er jeg glad i lilla!
Jeg fant veldig masse flott altså,da jeg søkte på mønster som passet med valgene strikking(knitting), gratis(free) og stashed. 
Så alle disse er prosjekter jeg har passende garn til i lageret mitt!! 

At noen av disse blir strikket er jeg ganske så sikker på, men om det blir i lilla gjenstår å se, for selv om jeg er veldig glad i lilla, så er ikke den fargen så veldig dominant i garnlageret akkurat! 

Nå skal jeg tømme vaskemaskina og sett på en ny, og så har jeg planer om å sette meg på terassen og strikke etter hvert, når sola snart titter over kanten på taket. 
Håper du også får en flott og solrik dag!
 
 

2 kommentarer:

  1. Her var det mye fin lilla inspirasjon!

    Apropos inspirasjon, så har jeg tatt utfordringen din i dag. Bare sjekk bloggen min. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du tok utfordringen :)

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!