tirsdag 3. juli 2018

Flere fruktnett og ikke så mye kjole igjen

Jeg har noen store bestillinger, som krever litt tid, og en del småe som er fine å ta innimellom de store. FOr meg så er variasjon i prosjektene viktig for å ha framgang på de.
Forrige helg da vi var en tur til Møre for å hilse på familie, og feire en 11-års dag, fikk jeg hekla en del i bilen. Og med det grunnlaget jeg la da, så ble jeg i går ferdig med enda 2 fruktnett, som er en bestilling.


Mandarin Petit og heklekrok 3,5 mm, og ca 2,5 time pr/stk. Så det er jo egentlig ganske kjappe prosjekter, når jeg først starter på de. Men må bare innrømme at jeg begynner å bli en smule lei nå. Om jeg ikke har regnet helt feil er dette fruktnett 15 og 16. Jeg har en bestilling på 4 til, men det blir først i august...

Nå er fokuset å få ferdig knuppekjolen, og jeg har god tro på at jeg blir ferdig med det i løpet av dagen! 




Jeg er nå ferdig med knuppene, og i gang med den ribbekanten som er øverst på bærestykket. Begynner å ligne en kjole nå.

Så nå skal jeg legge bort PC'n og strikke litt, innemellom litt klesvask.
Ha en finfin dag alle som kikker innom.
Legg gjerne igjen en kommentar om hva du strikker på!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!