søndag 1. juli 2018

1 av 2 kom i mål

Forkjølelsen har brakt med seg en del hoste, derfor passet det best å sitteligge i sofaen med strikketøyet i helga.
Planen for helga var å ferdig stille en Gandalf-hatt og knuppekjolen, og jeg er godt på vei til å kunne klare det...

Gandalf-hatten er strikket i Fritidsgarn, skal toves. Før toving så den sånn ut...







Resultatet av tovinga kommer etter hvert, tenkte bestiller skulle få se først ;)

Knuppekjolen kom jeg ikke helt i mål med, men nå er det ikke så mye igjen altså...


Tok dette bildet for ett par timer siden, og har nå kommet enda lenger. Har igjen 1-2 rader med knupper, før jeg skal felle en del, og strikke ribbestruktur på øverste delen av bærestykket.
Godt det nærmer seg slutten på knuppene, for de begynner jeg å bli "litt" lei, kan man si.

Hva har du strikket på i helga da?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!