onsdag 4. juli 2018

Glimt av ferdige prosjekter

Når man har feriedager så får man strikka en del, innimellom andre ting man må gjøre. Så innimellom at jeg var til fysio, hentet bagasjen til flere korpsmedlemmer, handlet litt mat og flere runder med klesvask, så ble knuppekjolen ferdig i går.

Rett fra pinnen
Ble veldig fornøyd med den! Etter at dette bilde ble tatt, har jeg skylt den opp og den ble da litt jevnere og glattere. Skal få se flere bilder etter hvert.

Knuppekjolen er ett design fra SandnesGarn og du finner oppskriften i heftet Smårollinger 1702.
Jeg har strikket den i Alpakka Silke, på pinner 3 mm.
Ble ikke helt fornøyd med hullene som ble siden av knuppene, så der har jeg gjort min egen lille vri, for å unngå hullene, som små ettårsfingre fort kan finne veien til.

Håper og tror den snart er så tørr, at jeg får tatt litt flere bilder, før jeg skal pakke den inn og sende den i Posten i løpet av dagen, sammen med romperne jeg har heklet.

BabyE romper




Skal få se litt mer bilder og komme med mer info om disse etter hvert.

Planen nå er at i løpet av dagen blir jeg nok å starte på ett nytt prosjekt, enten en romper til eller en glattstrikka genser!

Men først nå skal jeg få gjort unna dagens første avtale.
Hva er ditt neste prosjekt?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!