mandag 6. februar 2017

Hjelp til å huske mine ideer

Jeg leita etter ei bok under bordet i går, og da fant jeg ei notatbok jeg kjøpte i starten av januar. Planen var å bruke den til å notere ideer til blogginnlegg, så nå fikk jeg omsider tatt den i bruk.


For jeg er gjerne sånn at jeg vet ikke helt hva jeg skal blogge om, men når jeg første begynner å skrive ett innlegg, så kommer jeg på flere ting jeg kan blogge om. Så nå kan jeg skrive ned disse tingene, så jeg husker at jeg tenkte at det var noe å blogge om ;)

Mandagen er startet og jeg er klar for ei ny uke med mange nye muligheter :)
Håper bare jeg blir kvitt denne forskjølelsen min snart.
Har du noen gode tips til meg?

Nå skal jeg pakken sekken og dra på jobb, så kommer den nok noe mer strikkerelatert her i ettermiddag/kveld skal du se ;)

Ha en fin dag og uke da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!