fredag 7. juli 2017

En barnehagedress på pinnene mine


Ett nytt prosjekter er i gang!
Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å strikke denne dressen i Smart, men etter en samtale og råd fra den hyggelige damen på garnbutikken på Heimdal, kom jeg fram til at Sisu var en grei løsning.
Denne blåfargen er bare så nydelig. Og starten på pinner 2,5 og 3 mm gikk faktisk ganske fort unna. Så nå ser jeg litt lysere på det å strikke denne på så tynne pinner.
Tror denne kommer til å bli flott til slutt!

Og en dress i Sisu blir nok bedre å ha under utedressen enn Smart likevel, da den ikke blir så klumpete, fordi den er tynnere, men fortsatt god og varm.

3 kommentarer:

  1. Nydelig blåfarge! Sånne dresser er gull i bruk.

    SvarSlett
  2. Kos deg med strikkeprosjektet. Sånne dresser er veldig koselig å strikke, og kjempegode i bruk. Mine unger hadde sånne, og nå er det barnebarn som får. God sommer. Hilsen Inger Johanne

    SvarSlett
  3. Sånne dresser er de beste. Ingen ting som kan måle seg med ull! :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!