tirsdag 4. juli 2017

Ikke alt blir som man tenker


I kveld tok jeg fram dette sjalet, Exploration Station, og strikket det ytterste felte du ser her.
Jeg innså etter hvert at jeg ikke hadde nok garn til å få hele partier i samme farge. I tillegg ble jeg ikke helt fortrolig med den rødorange fargen på stripene.

Som dere ser dro jeg ut pinnen. Og dette gangen giddet jeg ikke rekke opp, så hele greia gikk rett i søpla.

Jaja, sånn kan det gå innimellom. Mulig jeg prøver meg på dette sjalet på nytt ved en senere anledning, men da skal jeg tenke gjennom garn og farger litt bedre på forhånd.
Alle prosjekter er ikke dømt til å overleve, og jeg er glad jeg har begynt å innse det, så jeg ikke bruker tid på å gjøre ferdig noe jeg uansett ikke kommer til å bli fornøyd med!

Skulle jeg rekt opp dette, hadde jeg bare fått mange små rester, med flere knuter i, derfor søpla denne gangen.
Kaster du noen gang prosjekter du ikke blir fornøyd med, eller rekker du opp og bruker garnet til noe annet?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!