onsdag 30. september 2015

90/100 - Handlenett eller markedbag om du vil

Jeg har tidligere laget noen handlenett i bomullsgarn, blandt annet dette.


Dette nettet bruker jeg jevnt og trutt, og jeg er godt fornøyd med det. 
Dette har jeg strikket i dobbel Bomull Sport fra Gjestal, og det er veldig slitesterkt.

Og nå fant jeg ut at dette måtte jo være en god ide til noe av alt akrylgarnet jeg har.... ? 

Hva tror du? 

I tillegg lurer jeg på om jeg skal gå for ensfarget eller flerfarget? 
Når jeg sier flerfarget, tenker jeg to tråder av ulik farge. Da blir det mer sånn som dette;

© monilein


© Margrethen
 Bilder lånt fra Ravelry. 

Jaja, da har jeg noe å tenke på ;) 
Kom gjerne med tips om hvordan akrylgarn er til veskebruk om du har noen erfaringer. 

Ha en flott kveld!

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!