onsdag 23. september 2015

86/100 - What to do?

Nå trenger jeg noen råd....

Jeg har strikket en lue, med to nøster fra restepakken som jeg trodde var likedanne... Men nei da!! 

Jeg er bare sååå irritert over at jeg ikke oppdaget det tidligere! 


Lua er ikke vasket eller dampet eller noe som helst ennå. Men du ser fargeforskjellen? 

Vanskelig å få den helt fram i det dunkle kveldslyset, men det er en tydelig forskjell, så nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre.... 

Går det an å farge det bort?
Litt dumt, da jeg likte fargen og ønsket meg en lys og nøytral lue. 
Om jeg farger den vil da begge "fargene" ta opp fargen likt, eller vil det fortsatt bli en forskjell? 

Hva ville DU gjort? 

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!