torsdag 17. september 2015

83/100 - Det startet med ett enkelt garnnøste

Ett av garnnøstene jeg fikk i den store restepakken, hadde falt ut av posen jeg oppbevarer garnet i, og siden har jeg ikke fått lagt det unna. Jeg måtte liksom bare lage noe av det.... 

Etter litt testing fant jeg ut at lue måtte være tingen, så da gikk jeg til Ravelry for å finne litt inspirasjon.... 

Her er noen av luene jeg har i køen min, og som jeg vurderte

1101-tschuess-02_small2
© Susanne Reese

Tummelum - Reversible Hat

 

by Rigmor Flickr

Lue by Eva (Evas univers)

© Alexandra Tinsley

Sproinger

© Maja Vikaune Rød

 Gull-lue

 

 Hva jeg ender opp med er jeg ikke helt sikker på...
 Jeg tenker nemlig ikke å følge ett mønster, da jeg ikke vet helt hvordan dette garnet jeg har valgt, blir når jeg begynner å strikke med det!?!

Så får vi se hva som skjer. 
Her er i alle fall min spede start.... 


 Ønsker alle som er innom en fin kveld! 

AnnetteK

 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!