onsdag 2. april 2014

...Jeg kan sy...

Jeg og symaskina har aldri hatt noe nært og godt forhold. Det er vært sånn at jeg har styrt unna så langt det har latt seg gjøre.

Men så en dag jeg satt og surfet litt var innom bloggen til Pinneguri. Der hadde hun lagt ut en link til en blogg, Pink Penguin, med en god forklaring på hvordan man syr sånne tosidige tøyposer. Teksten var grei å forstå, og bildene var gode illustrasjoner. Jeg ble så inspirert at jeg måtte bare prøve!

Wow!
Jeg skulle prøve å sy.

Så da tok jeg fram symaskina og stoffrestelageret mitt. Ja, jeg har faktisk en del stoff. Jeg har kjøpt noen sånne poser med rester til en slikk og ingenting på Stoff og Stil.


Og så var jeg igang. Så i løpet av en lørdagskveld og en søndag morgen hadde jeg sydd ikke mindre enn 4 poser. Mer og mer vellykket for hvert forsøk ;)


Og jammen har jeg ikke stoff og planer om mange flere :) 

Og alle fire er allerede tatt i bruk. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!