tirsdag 9. april 2013

Kreativt rot del 2

Noe av det jeg fant i letinga mi i går, var en hel haug med prosjekter som jeg holder på å lage. 
Her snakket vi i går om 15 ufoer (uferdige objekter)/wip'er (work in progress) som det heter på strikkespråket. 
Og med de 15 meldte jeg meg like godt på DUFA-13 inne på Uformelt-forumet. 



DUFA er De Uformelles FullføringsAlong, som handler om å få ferdig det man har startet på. Nå man er ferdig med noe får man poeng, jo eldre prosjektet er jo mer poeng får man. 
Begynner man derimot på noe nytt må man gjøre det ferdig innen samme måned, om ikke blir det minuspoeng. 
Alt i alt handler konkurransen om å få mest muig poeng, eller for min del; 
få ferdig noe!! 
I dag har jeg tatt bilder og oppdatert prosjektsiden min inne på Ravelry.

Jeg holder på å forbrede flere publiseringer i  
min også, så følg med for nyheter. 
Den har nå fått sin egen fb-side. Gå gjerne inn der også, og vil du dele med dine venner, så hadde det vært hyggelig altså! 

Hva holder du på med på en helt vanlig tirsdag? 
Jeg skal strikke litt videre på ett av sjalene jeg holder på med og bare kose meg. 
Ha en fortsatt flott dag! 

-Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!