mandag 1. april 2013

Ludvig ~ fin fyr

I kassen som jeg fant, lå Ludvig i dvale. 

Denne dvalen har vart ganske så lenge, i alle fall siden før vi flytta, noe som er snart 3,5 år siden. 
Inne på Ravelry fant jeg ut at jeg startet på han i romjula 2007, så her snakker vi skikkelig årgangsprosjekt. 

Planen var å få han helt ferdig i påska i år, men neida... 

Og jeg mener bestemt at jeg har laget både hatten og sekken hans også, men jeg finner ikke de delene... Kanskje ligger de på en lur plass, sammen med mønsteret? 
For det finner jeg nemlig heller ikke...
*rotkjærring*

Tror det er på tide med en skikkelig opprydding i håndarbeidskurver, esker og i kista. Men det får bli en anna dag. 


Hils gjerne på Ludvig, der han står og lurer på hvor sekken og hatten er blitt av. 

-Annette-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!