søndag 30. april 2017

Biblioteket


Jeg er så glad for at jeg har ett bibliotek i gangavstand hjemmefra. 
Og ikke minst ett så oppdatert bibliotek, som tar inn nye strikkebøker. 
Da kan jeg låne de, både en og to og tre ganger... 

Det sparer meg for mange kroner! Og så kan jeg heller kjøpe de jeg ikke kan være foruten, og som jeg vet jeg kommer til å bruke.
Har jo nok bøker i hylla, som jeg ikke bruker...
 
Og apropos det, så kommer det snart en ny gi-bort, fra bokhylla mi, så følg med! 

Nå som jeg har ryddet bibliotekbøkene inn i egen hylle, så jeg finner de lett når jeg vil bla i de, så skal jeg nå rydde litt på kontordelen av soverommet. Skal se om jeg finner igjen benkeplata, og plana er også å rydde litt i min egen bokhylle! 

Er du flink til å bruke biblioteket, eller kjøper du heller strikkebøkene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!