onsdag 5. april 2017

Mitt Artesian



Tenkte det var på tide og vise fram dette sjalet, som jeg strikket i fjor.

Mønsteret heter

Artesian og er designet av Rosemary (Romi) Hill


Garnet jeg brukte var Wollmeise sokkegarn 80/20, på pinner 3,5 mm.


Det var ganske mye jobb å strikke dette, men likevel likte jeg godt å strikke det. Garnet var veldig godt å strikke med, og verdt at det gikk litt tregt.

Jeg startet på dette 1. januar, og det ble ferdig 6 oktober. En av grunnene til at det tok så langt tid, var at det måtte telles masker på hver eneste pinne, så dette var ikke ett prosjekt jeg strikket på i sosiale lag.


Til tross for at jeg ikke er så veldig glad i rødt, så er jeg veldig glad i dette sjalet, og har faktisk brukt det ganske mye.
Så med andre ord ett vellykket prosjekt!

1 kommentar:

  1. Lekkert sjal som absolutt fortjener å bli vist fram. :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!