tirsdag 18. april 2017

Topp-ned blir ned-topp

Det er ikke alltid ting blir som jeg har tenkt!
Før kunne jeg likevel finne på å gjøre ferdig ting, for så å stuke de langt inni ett skap, fordi jeg ikke ble fornøyd.
Heldigvis har jeg lært med årene, at det er bortkastet tid og energi. Nå har jeg skjønt at jeg heller skal bruke den dyrebare tida mi til å lage ting jeg blir fornøyd med.

Derfor valgte jeg i dag å rekke opp topp-ned-lua jeg holdt på med. Jeg vil heller strikke den, på den tradisjonell måten, fra bunnen og opp.
Mønsteret blir også litt forandret, selv om jeg kommer til å beholde stripene, om enn på en annen måte.

Så gjenstår det å se om det blir som jeg tenker denne gangen.

Ellers så strikker jeg på kjolen og teppet, uten at det et så mye spennende/nytt å vise fram på den kanten ennå.

2 kommentarer:

  1. Blir ei finfin lue, ha en finfin strikkedag! ��

    SvarSlett
  2. Har kommet til samme konklusjon. Å strikke ferdig noe man ser at ikke blir bra er bortkastet garn og tid. Mye lurere å rekke opp og lage noe annet.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!