søndag 30. april 2017

Ryddesjau?


Sånn så det ut på "kontoret" mitt, som jeg har på soverommet. En godt egna plass å slenge fra seg alt mulig, i tide og utide. Og skal symaskina brukes skyves alt bare litt unna.
Inni alt dette er det sikkert en kilo støv!

Så det er bare å ta seg på tak og begynne ryddinga, for ett ryddigere kontor og for ett bedre klima på soverommet. Ja, for dette er den ene halvdelen av soverommet, den andre halvdelen sover vi i...


En times tid senere så det sånn ut;


Fortsatt en del å ta tak i! Men jeg har gjort mer enn det ser ut til!
Jeg har nemlig tømt tre kasser som stod under arbeidsbordet, og der har de nok stått siden vi flyttet inn, dvs 7 år!

Og i de kassene fant jeg flere ting jeg har savnet, og en stund så vinduskarmen sån ut;


Tenkte å vise dere disse og noen flere ting jeg fant litt senere! 

Nå skal jeg jobbe meg litt mer gjennom alt rotet oppå arbeidsbordet, og her skal det kastet over en lav sko, for til uka kommer det antagelig søppelkontainer. 

Atsjoo!! 
Her må der ryddes, støvtørkes og  støvsuges litt mer!

1 kommentar:

  1. Hva er det der helt høyre på siste bilde? Så superfint ut��

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!