onsdag 12. april 2017

Fra utslitt til ganske friskt


Dette var utgangspunktet i går kveld. 
Junior var ikke så begeistret for å bruke hodetelefonene sine lenger... 
Kan jo forsåvidt forstå det da!  De begynte å bli rimelig slitne! 


I kombinasjon med at jeg ville ha en pause fra denne, for å bruke litt friskere farger, så satte jeg i gang og hekle på frihånd! 


Av med gammelt, slitt og frynsete ullgarn, og på med nytt og friskt akrylgarn(!). Nytt i den forstand, at her tok jeg av "gammelt" garn, for å erstatte med nye annet. 

Akrylgarn fordi jeg likte den knæsje fargen, som er en mellomting mellom gult og grønt! 


Både ledninger og "høredelen" fikk seg en fornying! 
 

Ett fint og knæsj resultat som både Junior og jeg er godt fornøyd med! 
Så nå kan det bare regne og snø så mye det vil, for vi har i alle fall noen vårfriske hodetelefoner! Og for å si det sånn, de skal gjemme seg godt for ikke å synes! Hihi... 

Håper du har en flott påske, med friske farger, der du er!

3 kommentarer:

  1. Så fine de ble, herlig farge! :)

    SvarSlett
  2. Lurt! Der ble fint, og så forlenget du levetiden til øretelefonene.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!