mandag 27. mars 2017

Når beinet ikke ble som tenkt...


En helg er over, og jammen ble det en travel, men veldig koselig helg!
Vi tilbrakte flere timer hos en vennefamilie på lørdag, og det var bare så koselig. De siste årene har vi bare møttes på lille julaften, og det er og blir en skam, når det tar bare 5 min kjøre til hverandre, vi ser nesten husene til hverandre hjemmefra.. Så sist lille julaften bestemte vi oss for at lørdag 25. mars skulle vi møtes i anledning vaffeldagen, og vafler ble det.
Nå har vi også satt en dato til sommeren, og jeg gleder meg!

Mens vi var der fikk jeg strikket nesten en fot på ullbuksa jeg holder på med.

Søndag formiddag innså jeg at buksebeinet ble for romslig, siden det skulle være smal modell, så da var det bare å rekke opp.
Jeg fikk både strikket opp det jeg rakk opp, og fikk ferdig første beinet innimellom kakebaking, før jeg dro for å spille konsert med korpset!

Og det ble en skikkelig bra konsert!
Jeg er i alle fall fornøyd, og det virker det som resten var også!

Så kom den nye uka med tørrhoste, tette bihuler og feber. Buhuu...
Innimellom feber-toktene får jeg strikket litt, men skulle ønske formen var bra, for dette er kjedelig!

Men nå er begge beina så godt som ferdige, så da dukker det plutselig opp en ferdig bukse her, etter at eieren har mottatt den! Eieren må jo nesten få se den først ;)

1 kommentar:

  1. Høres ut som en super helg. Ikke fullt så kjekt å bli syk, da. God bedring!

    Spennende å se hvordan buksen blir!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!