torsdag 9. mars 2017

En ferdig Nancy


Nå er det en stund siden dere har hørt om Nancy, og det er fordi den er ferdig. 
Jeg har ikke somlet meg til å blogge den ennå, fordi jeg har ikke funnet vekta så jeg har fått veid hvor mye garn det gikk med til den.

Jeg har leita og leita etter kjøkkenvekta, men den er og blir borte. Men nå regner jeg med det plutselig dukker opp, for i ettermiddag var jeg innom Europris og kjøpte meg en ny :)



Jeg ble veldig fornøyd med kofta. Den mangler knapper, men det er fordi hun som skal ha den skal kjøpe og sy i knapper selv. 

Garn; Peer Gynt,  790 gram
Pinner; 3 og 3,5 mm 
Størrelse; XXL
Tidsbruk: Starten av januar - slutten av februar 2017

Balanse 2017: (i år fram til denne mnd + denne måneden =hittil i år)
Inn; 250 gr


Brukt; 844 gr + 790 = 1634 gr
Gitt bort; 600 gr


3 kommentarer:

  1. Ja, ting kjem ofte til rette når ein har kjøpt ny. Det var ei nydeleg kofte i flotte fargar :) God helg.

    SvarSlett
  2. Flott Nancy du har strikket! Ha en herlig lørdags kveld!

    SvarSlett
  3. Så fin den ble! :)

    Kjøkkenvekt som ble borte var ikke bra, det er et viktig strikke-redskap. Min veier i alle fall mer garn enn mat, hihi.

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!