søndag 19. mars 2017

En helg går mot slutten


Jeg har fått strikket og montert litt i helga også, selv om jeg også har gjort mye annet.
Her er starten på kjolen jeg skal strikke. Det går da framover, til tross for tynt garn og tynne pinner!
AlpakkaSilke, er ett veldig mykt og glatt garn og strikke med, men jeg liker det veldig godt så langt! 



Det royale svøp vokser også sakte, men sikkert. Det er sikkelig kosestrikk, men samtidig konsentrasjonsstrikk. Her må jeg følge med hele tiden for å få mønsteret til å gå opp, så det blir riktig!
Og jeg blir veldig fornøyd med dette kjenner, syns selv dette blir veldig lekkert! ☺


Jeg har også fått montert enda mer på teppet til Ull og omtanke. Alle remsene er sydd sammen, og remse 1 og 2 er sydd sammen. Så nå er det bare å få sydd på de 3 siste remsene så er det ferdig.
Så jeg satser på å få levert det neste uke.
Og ja, bildet er av vrangsida.

Hva har du strikket på i helga?

1 kommentar:

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!