søndag 12. mars 2017

Restegarn kan også brukes til sjalstrikking


Strikk Innom arrangerer "Mysterieskjarlf", og jeg er med. Skjarlf, er en blanding av sjal og skjerf, det har fasongen til ett sjal, og lengden til ett skjerf.
Mysteriet er delt i 7 deler, og det kommer en del hver fredag. Jeg ligger en uke bak, og strikker nå på del 5.
Jeg har valgt å bruke bare restegarn, og det er boksen med Smart som sakte, men sikkert tømmes.
Syns det blir passe mykt og passe fargerikt. Tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd med dette altså!


3 kommentarer:

  1. Så super Mysteriestrikke med restegarn... veldig god ide.
    Det blir et fint skjerfet... SKJARLF :-)) Masse moro fortsatt.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
    Svar
    1. Greit med et spennende prosjekt, hvor man kan bruke rester. Fargene går godt sammen, og utfyller hverandre godt, syns jeg.

      Slett
  2. Så gøy! Har du en link til den KAL-en?

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!