mandag 13. mars 2017

Galskapen lenge leve :)


Så nå skal pinnene få kjørt seg altså.... 

Dette er mine kommende strikkeprosjekter; 
  • Ullbukse med samisk mønster
  • Kjole med bobler
  • Håkongenser 
  • Kjole 
  • Mariussokker
  • Tonegenser

Alt har har sine tiltenkte mottakere. Så jeg blir nok ikke strikkeledig på en stund....

Herlig med litt strikkegalskap! 

Ha en flott og kreativ dag du også! 
Nå skal jeg stikke på jobb en tur, og så blir det nok en tur innom garnbutikken på vei hjem!

3 kommentarer:

  1. Lykke til med prosjeter... spennende - Hva er første :-)))
    God dag deg fortsatt og riktig god uke.
    Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  2. Det var litt av en liste! Kjekt når alt har mottakere, om gøy med varierte prosjekter. Lykke til!

    SvarSlett
  3. For en liste, jeg er imponert. Og jeg som sitter og gruer meg til å begynne på en barnejakke i str 5 år og lurer på hvor lang tid det skal ta... ;)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!