torsdag 23. mars 2017

Ullbukse med kunstnerisk frihet


Jeg har leita en stund etter lys brunt garn til en ullbukse, og i dag fant jeg endelig den rette farga, så nå er jeg jammen i gang med en ullbukse også.
Dette skal blir en ullbukse, som er litt inspirert av samisk kultur.
Ullbuksa er en bestilling, så det er jo litt spennende da, en bestilling med kunstnerisk frihet.
Får bare håpe at mottakeren blir fornøyd!



Den spede starten. Denne buksa blir med brettekant, i motsetning til den ullbuksene jeg har strikke før som har vært med ribbekant.

Men nå skal jeg ta allergimedisin, prøve å åpne nesen, og finne senga. Er jo helt utrolig at man skal tetne så totalt og ha kløende øyne pga av pollen, når snøen laver ned! Jaja, en dag igjen til helg!

2 kommentarer:

  1. Fine fargar, og spennande med samisk inspirasjon :)

    SvarSlett
  2. Spennendec prosjekt!

    Ikke gøy med pollenallergi. Håper medisinen hjelper!

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!