søndag 29. desember 2019

Nymphadora på pinnen

Hei og god romjul.

Nå tenkte jeg det var på tide å blåse liv i denne bloggen igjen, har faktisk tenkt på det flere ganger de siste dagene.

 Tenkte jeg skulle vise det jeg strikket på for tiden, som har hovedfokus, nemlig #nymphadorasjal
Dette var adventsmysteriestrikk fra Katedesign, som har håndfarget ett helt nydelig garn. Mønsteret er det Ann-Heidi/spinnemamma som har designet.



Her er jeg akkurat ferdig med del 2, akkurat før del 3 kom på mail, 3.søndag i advent. Det var sist jeg var ajour...


Dette bildet ble tatt i går eller var det forigårs.. Jeg strikker på, og håper at jeg skal bli ferdig om ikke lenge.

Men dette er for stort til veska nå, så da går det litt saktere, for da blir det bare "hjemme-strikk".
Skal få tatt litt bedre bilder en dag jeg får det til i dagslyset.

Håper å kunne få litt liv i bloggen igjen, med små oppdateringer om hva jeg strikker på. Følg meg gjerne, og så blir jeg veldig glad når noen tar seg tid til en hilsen ❤️

Nå er det kvelden, viktig å lade opp til tre håndballkamper med eldstesønnen i morgen, tidlig formiddag! Heia, heia!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!