onsdag 7. oktober 2015

94/100 Jeg måtte bare....

Jeg måtte bare lage ett par lyslykter. 

Jeg ble veldig fornøyd med fargen, den er skikkelig frisk! 

44-45/100 prosjekter i år

 Men den ble skikkelig håpløs i gjengivelsen på mobilkamerabildet. 

Her har jeg strikket 2 stykker i en tråd grønn og en tråd hvit, av ukjente merker...! 

På det høye glasset brukte jeg pinner 4 mm, og på det laveste brukte jeg 8 mm, i håp om at det skulle bli luftigere, men vet ikke om jeg syns det ble så veldig stor forskjell... 

 Og koselig med levende lys i ble det jo uansett. 

Men nå skal jeg blåse ut lystene og legge meg, så jeg er klar for de 2 planleggingsdagene som kommer! 

AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!