mandag 5. oktober 2015

92/100 Framgang på nye prosjekter

Jeg har startet på noen nye prosjekter, som vokser, sakte, men sikkert :) 

Babystrikkingen er på tynne pinner, så det vokser sakte, men jeg blir veldig fornøyd da. 

Målet mitt er å strikke minst 1 "bord" hver dag, men helst flere. Før jeg strikker på noe annet. Jeg koser meg med strikkingen, men kjenner jeg blir fortere sliten av de tynne pinnene, så da bytter jeg fra 2 mm til 8 mm... 

Og på de tykke pinnene er det julehemmeligheter som vokser... :) 


Er veldig fornøyd med fargesammensetningen på denne!! 

Nå blir det strikking, 71 N og Farmen resten av kvelden! Så nå skal jeg kose med, håper du også koser deg. 
AnnetteK

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!