lørdag 2. juni 2012

Lørdagskveld og sjekking konkurranseinteressen på bloggen

Det er lørdagskveld, og roen har endelig senket seg i huset.
Jeg har landa i sofaen, har vel egentlig vært her en stund da...

Det er potetgull i skåla, eller det var det, det er cola i glasset og strikking innen umiddelbar nærhet.  Og det er full avslapping.
Akkurat nå står jubileumskonserten til DDE på TVen, og jeg syns faktisk det er underholdenden jeg da ;) Selv om de er bedre, når man opplever de "laiv".

Jeg sitter også og blar gjennom gamle bilder jeg har på PC'en, og finner masse spennende. Artig og se hvor like gutter er på samme alder.

Ellers så fant jeg dette bildet, og lurer på om DU ser hva det er?


Konkurranse: 

Gjett hva dette er, og du vinner heder og ære i bloggen min!! 
Alle som gjetter vil bli omtalt i ett blogginnlegg, med omtale av sin blogg og link!

Vil med dette sjekke interessen for bloggen og eventuelle framtidige konkurranser ;)

2 kommentarer:

  1. Det må vær en pizza. Dårlig med blogg på meg, men vil bare vise at jeg leser bloggen din ;-)

    SvarSlett
  2. Pizza - det der det jeg gjetter på også..

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!