mandag 4. juni 2012

Fargevalg til gi-bort

Jeg har jo min Gi-bort gående, med trekning til helga.
Du har ikke glemt den?

I alle fall lovte jeg i går å vise fram fargene vinneren kan velge mellom, så her kommer de

Kan bli en fin kjøkkenklut av dette, tror du ikke?

Kan legge til at jeg ellers begynner å se formen på ei av oppgavene, så da er det bare finpusse på den, og få ferdig den andre. Ugh...
Det å skulle skrive eksamensmappe midt oppi alt annet styr for tida tar på kjenner jeg.  Er litt planlegging som skal til, for å få dagene til å henge sammen, med 2 små barn, som har barnehage bare sånn dann og vann pga streiken, to fulltidsjobbende voksne. Heldigvis har vi gode venner og familie som stiller opp med hjelp for at alt skal gå sammen... <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!