lørdag 21. mai 2016

Kanskje det blir sommer i år?

I såfall kan det jo være greit å ha noen sommertopper og ha på seg. Jeg har sittet og kikket litt etter sommertopper, og har funnet mange flotte! 

Se bare på disse, som er noen av de jeg fant; 

 

Girly Top

 
Sjekk dette enkle, men like fult lekre mønsteret. 
 
 
 
 
Enkelt flettemønster er jo også veldig lekkert! 



88-3 Top


Så enkel og grei, at jeg syns den ble lekker!
 

155-3 Desert Rose


Denne var bare rett og slett sukkersøt!! 


Har du noen planer om å strikke deg sommertopp? 

Jeg har jo en som jeg har holdt på med en stund, kanskje på tide å få den ferdig, i tilfelle det blir sommertoppvær i sommer ;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!