tirsdag 10. mai 2016

En slips-samler tenger også ett som er strikket...

Når man jobber sammen med en mann som samler på slips, da sier det seg selv hva han skal få i bursdagsgave, ikke sant? 

I alle fall tenkte jeg at det var logisk og strikke ett slips! 


Jeg ble veldig fornøyd med resultatet, og trpr og håper mottakeren også ble fornøyd! 

Så dette var "hemmelig"strikkeriet mitt fra forrige uke! 

Jeg brukte 42 gram Hifa Fjord, på pinner 3,5 mm. Jeg strikket til slipset ble ca 150 cm, i ett mønster ut fra eget hode. 

Etter en lang og hektisk dag, skal jeg nå finne senga, uten å ha strikket en eneste maske i dag :o
Hodet trenger å hvile litt nå, så får jeg heller strikke litt i morgen! 

1 kommentar:

  1. takk for at du delte på link party i forrige uke,
    nytt party er i gang

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!