lørdag 28. mai 2016

Strikk og tov

Jeg tenkte det var på tide og bruke neste bok på lista mi. Men den neste boka er denne.... 


Denne boka hadde jeg faktisk to av, oppdaget jeg. 
Så da ga jeg den ene til en veldig god venninne. 
Jeg liker denne boka godt, og har strikket flere av mønstrene i boka, derfor velger jeg å ikke strikke og tove noe nå. Det er liksom ikke det som frister, nå som det minner bittelitt om sommer. 
Tøfler, vesker og votter er noen av mønstrene jeg har strikket fra denne boka tidligere. 

Skal du strikke og tove, så er denne boka full av inspirasjon og flotte mønster, som det er vel verdt å teste.

Nå skal jeg strikke videre på Daybreak-sjalet, og se om jeg finner noe spennende å på. 

God lørdagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!