søndag 8. mai 2016

Blogganbefalinger

Det finnes så mange flotte, kreative og inspirerende blogger der ute. Jeg har funnet meg noen som jeg følger fast. 
Tenkte jeg kunne linke til noen av de; 

Herlig blogg, med masse inspirasjon og positivitet!! 

En blogg hvor man kan følge med på alt det flotte Monica lager og designer. Hun arrangerer også link-party hver uke, hvor man kan oppdage nye flott blogger. 

Lurer du på hva du skal bruke restegarn til? Ta en titt innom mimouna, hun er utrolig kreativ, og klarer å finne gode løsninger for all slags garn!! 

Marianne strikker utrolig flotte ting, i tillegg farger og spinner hun det lekreste garnet!! En blogg fylt med flotte farger og behagelig stemning :) 

Gir meg masse inspirasjon gjennom sine flotte prosjekter. Hun syr også de lekreste prosjektbaggene! Jeg er så heldig å ha fått kjøpt 4 stk, og jeg digger de :) 

Dette er noen av bloggene jeg leser, du finner flere i blogglista til høyre! Kommer plutslig tilbake med flere anbefalinger. 
Har du en blogg? 
Hvilke blogger liker du?

1 kommentar:

  1. Tusen takk for reklamen, hyggelig at du liker og følger bloggen min. :)
    Jeg er stadig innom hos deg også, men oppdaget at du ikke lå i blogglisten min... Men det er nå fikset. :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!