lørdag 21. april 2018

Teppe for å unngå å fryse på rompa

Ett litt mindre teppe, er ferdig. Dette teppe er en salig blanding av ulike garn, men de har alle en ting til felles,det er 25 - 50 % akryl i garnene.

Tenkte egentlig at jeg skulle ta med teppet til dukkekroken på jobb, så barna kunne lage hytte med det. Men kom fram til at det ble for lite til hyttebygging og for stort til dukketeppe. Så da ender det opp der jeg tenkte at de skulle da jeg startet på det, nemlig som "pute" i utemøblene.
Og jeg har allerede rukket å da det i bruk, etter at dette bildet ble tatt for ett par uker siden, etter det som forhåpentligvis var vinterens siste snøfall.

Det er nok ikke det varmeste teppet, siden det ikke er bare ull, men det gjorde uansett stolen litt lunere å sitte i, så da er jeg fornøyd jeg. Til tross for at det ikke ble noe pent teppe, så gjør det nytta si!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!