torsdag 16. mars 2017

Har vært på Biblioteket igjen


Disse to strikkebøkene savner jeg etter at jeg leverte de tilbake på biblioteket, så jeg måtte bare reservere de på nytt.

Det var utrolig mange flotte plagg, jeg godt kunne tenkt meg i den Strikk fra Lôkal. Jeg bladde og bladde i den, og ble liksom ikke lei, fant noe nytt og flott hver gang jeg bladde i den!

Luer er også en flott bok med masse inspirasjon. Mange ulike luer, fra ensfargede, til mønster i flere farger og strukturmønster. Her vil jeg tro at alle kan finne seg en favoritt eller flere inni! Jeg fant flere!

Innlegget er ikke ment som reklame, bare min oppriktige mening om to bøker jeg lånte på biblioteket.
Er du usikker på om du skal kjøpe en bok eller ikke, så lån den på Biblioteket da vel, og sjekk den ut først!

1 kommentar:

  1. Jeg gjør akkurat det samme, låner på biblioteket først. Ofte er det bare en eller to oppskrifter som frister. Men disse to må sjekkes ut. :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!