mandag 18. juli 2016

Bilstrikk og koftestrikk

I helga har vi vært på slektsstevne på farsiden min, ett veldig trivelig treff!
 Å treffe igjen folk jeg ikke har sett og truffet på sikkert 25 år, var veldig koselig! 

Det tok oss ca 2 timer å kjøre, og da måtte jeg jo ha noe bilstrikking... 
Joda, jeg sitter på! 

Siden koften jeg strikker på ble litt for stor til å strikke på i bilen, så tok jeg med BabyMerinoen i lilla, og strikkepinner, for å teste ut en ide jeg hadde. 
Og jammen ser det ut til å funke! 


En liten tyvtitt bare! 

Jeg tenker å skrive ned mønsteret, så det kommer bedre bilder etter hvert, når alt er ferdig og klart. 


Ellers så er prosjektlista min like lang denne uka også, så det er bare å strikke ivei altså. Det er flere av de gamle prosjektene som er nesten ferdige, men også kofta nærmer seg slutten med stormskritt. 



Halskanten er jeg i gang med, og etter det er det knappestolpene og oppklippinga som gjenstår, så det skal ikke ta mange dagene før denne er ferdig altså! 

Men det er ikke godt å vite heller, for i går kveld brukte jeg 2,5 time på å få siste felleomgang til å stemme!

1 kommentar:

  1. Koselig med slektstreff! Og greit å få utnyttet transportetappene til strikking. Da får vi vel bare vente og se hva dette skal bli. :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!