søndag 13. mars 2016

Leggvarmere til Camilla

En dag jeg hadde på meg de første leggvarmerne mine, disse


fikk en av mine kollegaer, Camilla, også lyst på sånne. Så da tok jeg på meg og strikke ett par til henne.

En uke etter at vi snakket om det, kunne jeg overrekke dette paret til henne






Forskjellen på de er at mine er mørk mørk lilla og kritthvite, mens Camilla sine er svarte og offwhite.
På bilder og på avstand ser de like ut, men på nært hold ser man godt forskjellen ;)

Er kjekt å kunne strikke noe til andre, når det blir satt pris på!!

Dette paret er også strikker i Sportsgarn fra Europris, med lilla Vestlandsgarn til på hvit bakgrunn.
På dette paret brukte jeg pinner 3,5 mm til vrangbordene, noe som gav vrangborder med mer hold i, enn det er på mine. Mønsterdelen er strikket på pinner 4,5 mm

Kommer plutselig tilbake med mer ferdig, har fått festet litt tråder i helga :)

Husk også give awayen min!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!