fredag 15. februar 2013

Noen ferdige snurreskjerf, og snart ett sjal til i samlingen

 Har tatt tak i noen av prosjektene i kurva, de som faktisk bare manglet at trådene ble festet.
 
Først ett rosa snurreskjerf, eller hva det heter, sånne som lange som man snurrer noen ganger rundt halsen. Dette er strikket i ett båndgarn, som jeg ikke husker navnet på. I alle fall gikk de med alle de 3 nøstene jeg hadde. Mykt er det, og jeg kan snurre det rundt halsen 3 ganger.
 
 
Dette er også ett snurreskjerf, med dette har litt mindre omkrets, og kan snurres bare 2 ganger rundt halsen. Dette er strikket i garnet Cortina, på pinner 7 mm.
 
 
Så fant jeg noe som jeg er helt sikker på at skulle bli enda ett snurreskjerf. Dette var det ett slags mønster på, og jeg klarte ikke å finne ut hvilket mønster det var. Når jeg i tillegg fant ut at jeg bare hadde nok garn til at det ble 5 cm høyt, dro jeg like godt ut pinnen og rekte det opp. Så fikk jeg brukt pinnen til noe annet også ;)
 
 
Og her ser dere hva jeg bruker pinnen til. Nemlig ett nytt sjal! 
 
 
Så kan man spørre seg hva jeg skal med alle disse snurreskjerfene og sjalene..? Det lurer jeg også på.
Kanskje du har lyst å overta ett av de? I så fall blir vi sikkert enige om en fornuftig pris.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!