torsdag 9. august 2012

En slapp dag hjemme

Etter en halvannen uke med hoste og halvdårlig form, måtte jeg i mårrest bare innse at jeg hadde godt av å holde meg i ro en dag. Etter en natt hvor jeg i grunnen har hostet mer enn jeg har sovet, og hatt feber, var det tomt for krefter.

Så da har dagen gått med til å ligge i senga eller på sofaen. På TVen durer det OLsending, som er fantastisk å sove til... ;) Når jeg ikke sover leser jeg BoligDrøm, spiller på nettbrettet eller leser meg etter på de 604 uleste blogginnleggene som venter på meg i Google-leseren.

Settlers er ett morsomt spill!


Kjenner at det har gjort godt med hvile i dag, så satser jeg på at formen er mye bedre i morgen, når jeg skal tilbake på jobb :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!