tirsdag 17. juli 2012

Nyanskaffelser...

Jeg har en plan om å få litt orden rundt omkring i huset, i resten av ferien, i alle fall bruke litt tid på det. Om jeg bruker litt tid hver dag, må jeg vel kunne komme ett stykke?

Den planen gikk ikke helt som den skulle i dag, for jeg kom nemlig i formiddag over en ny måte å hekle oldermorruter på, og måtte selvsagt teste. Garn som var egnet, og opptil flere nøster hadde jeg liggende også. Så da var det jo ikke annet å gjøre enn å starte...

Inspirasjonen til dette fant jeg ikke på Bestemor's hobbykrok.
Jeg hekler i Karisma Superwash, på heklekrok 5 mm, og så langt er jeg veldig fornøyd.

Ettermiddagens nyanskaffelse var en Samsung Galaxy Tab. Så nå har jeg sittet og lekt meg litt med det, samtidig som jeg har prøvd å følge med på Grey's, som jeg ikke skjønte meg helt på. Kan det ha med at det er en stund siden sist jeg så på det, og nesten ikke kjente igjen folka? Regner i grunnen med det.
Men nettbrettet falt i smak altså.

Og når jeg finner ut hvordan jeg får tak i bildene jeg tok i Instagram, og får de over i bloggen så kan det være at det kommer flere bilder av de siste dagers påbegynte prosjekter...

Det er lov å komme med tips alstå... hint, hint ;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!