søndag 15. juli 2012

En helt vanlig søndag

Vi har i dag tilbrakt store deler av dagen, sammen med gode venner/naboer. Vi starta med fisketur i Bymarka, uten at det ble noe særlig til fangst. Vi fikk rensket bunnen en smule, og den største fangsten var det nabogutten som stod for, nemlig restene av en engangsgrill....
Dagens fangst - restene av en engangsgrill
Etter endt fisking, tuslet vil tilbake til bilene, for å kjøre hjem. Med avtale om å møtes til vafler og kakao etterpå.
Og det skal jeg si smakte godt. Godt å ha noe å varme seg litt på når man kommer inn igjen etter en flott dag ute, midt i juli! Er jo ikke så mye som minner om sommerferie... Overskyet, heldigvis stort sett oppholdsvær, og hele 13 grader ute. Jaja!

På vei tilbake til bilen så vi forresten denne lekre pynten på ett tre.
Viktig at trærne ikke fryser ;)

Nå blir det forhåpentligvis litt brettspilling snart, avventer bare at gutta skal finne ut at det er på tide og sove ;)

Ha en fin-fin kveld alle sammen!
Jeg skal feste noen tråder på en del prosjekter, mens jeg venter på at guttene sovner og at nabovennene skal kommer over for spilling.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for en fin dag! Og kveld... Settlers var virkelig artig! Tro om man må investere...? :p

    SvarSlett
    Svar
    1. Hyttetur + settlers...?
      Høres ut som en plan spør du meg ;)

      Slett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!