mandag 31. oktober 2016

14 pågående prosjekter

Jeg har nå fått ryddet i prosjektene mine, og fått litt oversikt igjen.
Jeg vet bildet er litt uklart, kameraet på mobilen lever sitt eget liv for tiden, og vi blir ikke alltid enige om fokuset...
Ser at det har ikke nødvendigvis vært så stor framgang på disse i oktober, men alle har hatt litt framgang.

5 prosjekter har blitt ferdigstilt i oktober, og prosjektlista inneholder 14 prosjekter, likemange som for en måned siden.

(1) Hakketeppe i MandarinPetit




Tre lapper til og kant, så er dette ferdig. Det bør jo være mulig å få til. Liker fargene veldig godt!

(2) Skjørt ala Drops i Eventyr

Vokser sakte, men sikkert. Tror fasongen på dette blir bra. Vet det ser litt merkelig ut når det ligger sånn, men når jeg holder det opp så ser det bra ut altså.


(3) Curliecue, teppe i Finull

Ser ikke helt hvordan fasongen på dette blir, så da er det vel bare å strikke videre for å se. Finull er helt klart mit favorittgarn!
Dette strikkes av bare rester, men satser på at fargene blir bra sammen til slutt ;)

(4) Domino, i rester

 Begynner å bli en rester fra en del prosjekter her. Litt ujevn kanten rundt siden det er litt ulik tykkelse på garnene, men det fikser jeg med kanten til slutt.

(5) Restekasseteppe

 Det virker som den kona med grønt aldri komer til å gå tom... :O

(6) Kvothe, sjal i Regia Fluormania

 Digger fargen og fasongen bare mer og mer.

(7) Blomstereng, hekling

  Dette ligger på vent, på flere smårester ;)

(8) Lamina Wrap, sjal, Nalle+minis

 Kanskje på tide å få ferdig dette snart, nå som det nærmer seg en ny runde med juletreeeway, hos Daisy Knitsalot

(9) Garter Squishh, teppe i restegarn

 Hvor stort skal dette teppet egentlig være? Det er noe av det jeg lurer på, på strikkefronten for tiden.

(10) Pledd

 Ikke det beste garnet å strikke av, det der Pleddgarnet, men det virker som det blir ett deilig teppe da. Men dette er jo farger jeg liker.

(11) Fanakofte

 Bestillingsstrikk. Holder på å parallellstrikke ermene nå, så er det monteringen som står for tur. 

(12) Babyjakke

 Denne har jeg slitt en del med, men nå tror jeg den blir bra. Jeg har startet på denne flere ganger, men både dobbelt og enkelt garn, på ulike pinnetykkelser, men nå har jeg virkelig troa!

(13) Popcorn babyteppe

 Spendt på hvordan jeg dette blir, men ser bra ut.

(14) Bursdagsgave

 Ikke noe mer å si om denne ennå.

Jaja, blir vel ferdig etter hvert disse også!

Og en presisering til forrige innlegg; målet er å få alle mine pågående prosjekter nedi de 3 trekurvene,eller hva de nå heter, altså de 3 med hank... Jepp!

Så nå skal jeg strikke litt, før ettermiddagen går med til kulturskole, lekser og Halloween-klatring!

1 kommentar:

  1. Det var mange prosjekter! Men at de heter "pågående" er bra, UFO-er er mye verre å ha. Her var det jo mye som nærmet seg å bli ferdig også. Lykke til med å få plass til alt i kurvene! :)

    SvarSlett

Blir kjempeglad om du vil legge igjen en liten hilsen til meg!
Ha en fin dag!